Sneak of the week

8:38 PM Sofie :-))) 5 Comments

Det er søndag idag, så i fortjener en sneak of the week!! Min veninde Alexandra og jeg snakkede forleden dag om denne sko. Vi blev hurtige enige i, at den ikke var noget for os, men som tiden er gået, er jeg begyndt at skifte mening! Jeg begynder at kunne lide den mere og mere. Den model jeg snakker om hedder Adidas Mega Torsion Flex. Man kan få den i low og mid, jeg kan nu meget godt lide mid.

Denne her skønhed kan fås hos Rezet til 899kr.
Hvad synes i?

You Might Also Like

5 kommentarer:

  1. Jeg syntes at de er ret grimme, det hvide ligner jo tænder? hahahaha :P

    SvarSlet
  2. Jeg havde det også sådan i starten. Men nu kan jeg slet ikke få nok!! :D

    SvarSlet
  3. Jeg tror ikke jeg vil komme til at kunne lide det på noget tidspunkt :-)

    SvarSlet