Nike Twilight Runner

3:23 PM Sofie :-))) 5 Comments

Jeg synes virkelig, at Twilight Runner modellen er en overset model. Den er fandens sej, men alligevel, ser jeg ikke mange rende rundt med den. Jeg har ikke selv et par, men det skal der selvfølgelig laves om på!

sneakersnstuff har selvfølgelig denne her model. Tjek det:




Nike Twilight Runner EU

Nike Twilight Runner EU

Nike Twilight Runner EU

Alle modellerne koster 99euro, bortset fra de to sidste. De hvide koster 89euro, og de sidste er pÃ¥ udsalg til 60euro. I kan se alle modellerne her.

You Might Also Like

5 kommentarer:

  1. Årh, jeg elsker Twilight Runner! Har du prøvet af have dem på?? De er vold behagelige!! :-D Jeg havde et par, tror de blev stjålet? Ja, det gjorde de sgu :'(

    SvarSlet
  2. nej what????????? Blev de stjålet??

    SvarSlet
  3. Ja :'( Jeg var til sådan noget idræts-gøjl i en sportshal, og forlod dem i max 2 minutter, og da jeg kom tilbage var de væk :(

    SvarSlet
  4. Ej den person er helt væk man!

    SvarSlet
  5. skal lige siges mange af de modeller der er til herre

    SvarSlet