Must Haves 2

3:40 PM Sofie :-))) 5 Comments

Jeg har lavet en must have liste før. Men jeg bliver nødt til at opdatere den.
Hvis du er en ægte sneaker addict ligesom mig, bliver du nødt til at eje disse modeller:

Ronnie Fieg x ASICS Gel-Lyte III "Leather Back"
Asics Gel Lyte III (Og helst en Ronnie Fieg model, hvis man er rigtig sej!)

Vans Authentic "Italian Leather" Collection
Vans Authentic

Nike Air Max 90 Hyperfuse Premium "Blue Glow"
En Nike Air model, behøver ikke at være Air Max, kan jo også være en Air 1

adidas Gazelle 2 Red/White
Adidas Gazelle, behøves ikke at være den klassiske Blå.

New Balance 501 Grey/Orange
En New Balance model!

Vans California Old Skool Re-Issue
Vans Old Skool

Det er de her sko man burde rocke, hvis man er en fucking sej sneaker freaker!

You Might Also Like

5 kommentarer:

  1. Hvilken model er den der New Balance du har vist?? :-D

    SvarSlet
  2. 420 vil jeg skyde på. det er dem du kan købe i like... alle butikker - også online :-)

    SvarSlet
  3. Det er ikke en 420'er. Det er en 500 et eller andet.

    SvarSlet
  4. har du en hjemmeside hvor man kan købe de der vans? :)

    SvarSlet
  5. Jeg ved desværre ikke, hvor man kan få fat i disse vans. Men jeg er ret sikker på, at de ikke kan fås i dk. Prøv at søg på udenlandske hjemmesider :)

    SvarSlet