Nike Challenger

1:55 PM Sofie :-))) 2 Comments

Der ligger ikke nogen hemmelighed bag, at jeg er helt vild med sneakersnstuff.
Jeg synes bare, at de kan komme op med super mange vilde sko!

I dag handler det om Nike Challenger modellen, som ogsĂ¥ har mega meget swag. Tjek det!



Nike Challenger

Min favorit er helt klart de grønne!  Hvilken en er jeres favorit?
De koster allesammen 89euro, undtagen de lilla, de er nemlig ON SALE! til 55euro. I kan se alle deres modeller her!

Ps. Et godt sted at spotte lækre sko pĂ¥ mennesker lige nu er til DISTORTION i de Københavnske gader!

You Might Also Like

2 kommentarer:

  1. De røde og grønne er mine favoritter. Dem kunne jeg altsĂ¥ godt lige købe, hvis ikke jeg lige havde købt et par sneakers! :-D

    SvarSlet
  2. Helt klart ogsĂ¥ de grønne! :D

    SvarSlet