Drømme Sneaks

6:36 PM Sofie :-))) 6 Comments

Vi har allesammen nogen sneakers i vores tanker, som vi går og tænker på, som vi går og drømmer om. Nogen sneakers som vi endnu ikke har købt, men nogen som vi meget gerne vil købe! Så jeg vil gerne høre, hvad er jeres drømme sneaks? Hvilke sko må i simpelthen bare have?

Her er mine drømme Sneaks:(Nogen af dem har i set før, men what the hell)
Jordan Brand Air Jordan 3 Retro (GS)
Nike Air Jordan 3 True Blue

Jordan Brand Air Jordan 3 Retro
Nike Air Jordan 3 Stealth/Varsity Red/Light Graphite/Black

Nike Air Max 1 Fra en gammel Safari Pack

Reebok Paris Runner (Helst i denne røde)

You Might Also Like

6 kommentarer:

  1. Nike har lavet nogle Air Max 90 med Andy Warhol. De er fandme nice!!
    Og Nike air Jordan med Oreo-farverne. De er godt nok også vilde! :D

    SvarSlet
  2. Andy Warhol skoene er fanme vilde!

    SvarSlet
  3. Jeg har den jordan 6 som er i oreo farverne, de er sindsyge!

    SvarSlet
  4. Nicklas, hvorfor har du altid alle de seje sko??

    SvarSlet
  5. Nike Air Max 1 Fra en gammel Safari Pack - Er sååååå nice!
    Ved du hvor man kan købe dem??

    xx Monique

    http://monarc.dk/

    SvarSlet
  6. Hej Monique,
    jeg er kommet frem til siden dette indlæg, at den sko vidst skulle være et samarbejde mellem Nike og Atmos, jeg vidste på et tidspunkt, hvor de kunne fåes, men kan ikke huske det mere, men de var også kun i mande str :/

    SvarSlet