Nike Air Vortex LTR silver/silver

4:48 PM Sofie :-))) 3 Comments

Denne her model er en sko, som jeg drømmer om. Jeg har tænkt på den i mange måneder, da jeg synes, at den er virkelig fed. Jeg kan godt lide, at den bare er helt enkel, og at den er af ruskind. Jeg er ellers ikke den store fan af helt enkle sneaks, men lige den her fanger mig. Hvad synes i om den? Er det noget i ville gå med?

Nike Air Vortex LTR   Grey   White
Nike Air Vortex LTR   Grey   White
Kan fås hos WoodWood, og Rezet  lige her! til 699kr. 

You Might Also Like

3 kommentarer:

  1. virkelig nice sneakers! ville helt klart gå med dem :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er virkelig fede! :-)
    Men på en eller anden måde er de måske lidt for enkle - jeg kan ikke helt bestemme mig....
    Men jeg kunne sagtens finde på at gå med dem!
    - lookalike fred.

    SvarSlet